اگر قلعه‌نويي نبود استقلال از هم مي‌ پاشيد
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : پنج شنبه 1 تير 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

 

 


 

 محسن يوسفي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري ورزش ايران، اظهارداشت: نمي دانم چرا هيچکس به داد استقلال نمي رسد. آن طرف پرسپوليس اين همه بريز و بپاش به راه انداخته و اين طرف استقلال به خاطر مشکلات مالي دارد بازيکنانش را از دست مي دهد. وزارت ورزش مثل مادري شده که بين فرزندانش تفاوت قايل مي شود.

وي ادامه داد: استقلال پارسال قهرمان جام حذفي شد و با اختلاف يک امتياز قهرماني ليگ را از دست داد. حالا جوري دارند با اين تيم رفتار مي کنند که انگار تيم ته جدولي است. مردم هم از استقلال توقع دارند اما واقعا با ادامه اينم شرايط کار براي همه دشوار مي شود.

يوسفي افزود: اگر قلعه نويي بالاي سر اين تيم نبود الان استقلال تيمي از هم پاشيده بود. بدون قلعه نويي نه تمرينات تيم شروع مي شد نه همين چند نفر هم به استقلال مي آمدند. اميدوارم با کمک وزارت ورزش زودتر شرايط استقلال هم سروسامان پيدا کند.

وي با اشاره به شرايط خود گفت: صحبتهايي با باشگاه سايپا داشته ام اما هنوز قراردادي امضا نکرده ام. بحث من با استقلال فقط مالي نيست. قرارداد سالهاي گذشته ام با استقلال هم هنوز پرداخت نشده و من هرسال به خاطر غلاقه ام به اين تيم کوتاه آمده ام. جدايي از استقلال برايم سخت است اما ظرف چند روز آينده تکليفم روشن مي شود.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








آخرين مطالب